luchthavenvervoer Zaventem-Mortsel
reini
2006-02-21 22:05:35 UTC
Mijn echtgenoot en ik hebben een reis geboekt naar Madeira.
In de nacht van 22 of 23 mei 2006 zouden wij in Zaventem landen
(ongeveer rond 1.30 uur).
Met openbaar vervoer naar Mortsel reizen lijkt ons onmogelijk.
Is er een betaalbaar luchthavenvervoer voorzien?
Claude Binamé
2006-02-21 22:10:15 UTC
Post by reini
[...]
U kan altijd naar het eerste morgen trein wachten.
Met zo lang dat men moet altijd in Zaventem op de bagage levering
wachten (en de charter vluchten die zeer dikwijls in vertraging zijn)
zal het niet zo lang meer voor de trein wachten.
--
Claude Binamé
www.train-tram.be
***@train-tram.be
Paul Kevers
2006-02-22 09:40:24 UTC
Post by reini
[...]
Hallo,

Met de trein:

Luchthaven 5.34
Brussel-Noord 5.52
---------------------
Brussel-Noord 6.03
Antw.-Berchem 6.36
---------------------
Antw.-Berchem 6.48
Mortsel 6.51

Of:

Luchthaven 5.49
Brussel-Noord 6.06
---------------------
Brussel-Noord 6.18
Mortsel-Oude God 6.57

Anders zit er niets anders op dan een taxi te nemen of een vriend of
familielid uit bed bellen...

Goede reis,

--Paul Kevers--
rvdborgt+@evonet.be (Rian van der Borgt)
2006-02-22 10:23:17 UTC
Post by reini
[...]
Misschien moet je eens wat taxibedrijven bellen om naar de prijs van hun
luchthavenvervoer te vragen. Zie ook:
http://taxi.startpagina.be/ onder "Luchthavenvervoer".

Groetjes,

Rian