26 april 2023 Ukkel (Stalle) - Anderlecht (Goede Lucht)
Torken Van Cutsem
2023-04-28 17:53:19 UTC
We stapten een deel van de Groene Wandeling, tussen Ukkel (Stalle) en Anderlecht (Goede Lucht). Dat was goed voor bijna 13 km van wisselende kwaliteit. We hadden maar 3 bussen nodig, maar ik heb er wat treinfoto's bijgeplaatst zodat ook de treinliefhebbers enigszins aan hun trekken komen. En ik kon 2 treinen na elkaar fotograferen zonder graffiti - hallelujah!

Veel kijk- en leesplezier.

Vic
Rink
2023-05-06 15:56:07 UTC
[...]